0
(0)

تعمیر دستگاه پوز در تبریز

تبریز یکی از شهرهای پر جمعیت و تاریخی ایران است که قدمتی دیرینه دارد. اگر شما مشغول خواندن این مقاله هستید پس حتما باید ساکن این شهر باشید و نیاز به تعمیر دستگاه پوز در تبریز دارید.

استفاده از اسکناس را فراموش کنید!

دستگاه پوز، دستگاهی کوچک و کاربردی که باعث سهولت روند انتقال پول هم برای فروشنده و هم خریدار شده است و طوری فراگیر شده که هر جا اسمی از خرید و فروش هست، یک دستگاه پوز هم هست!
این دستگاه با آمدنش تحول بزرگی در سیستم بانکی ایجاد کرد و درصد استفاده مردم از اسکناس برای خرید و فروش کالا را بسیار پایین آورد به شکلی که اکثر صاحبین کسب و کار برای انجام تراکنش‌های روزانه از این تکنولوژی استفاده می‌کنند. پوز یا کارتخوان معمولا از طریق اینترنت و یا خط تلفن به بانک وصل می‌شود و انتقال مبلغ را انجام می‌دهند.
شما با داشتن دستگاه پوز می‌توانید از فواید زیر بهره‌مند شوید:

  • مدیریت هوشمند موجودی حساب
  • آسان‌تر شدن فرآیند پرداخت
  • ضریب امنیتی بالا
  • قابل پیگیری بودن تراکنش
  • نداشتن هزینه برای دارنده کارت
  • انجام عملیات تراکنش در کمترین زمان

تعمیر دستگاه پوز در تبریز

انجام تراکنش خرید در 5 قدم

دستگاه پوز امکانات زیادی مثل انتقال پول، اعلام موجودی حساب، خرید شارژ، پرداخت قبوض، جمع مبلغ کل تراکنش‌ها، نمایش جزئیات تراکنش و… را در خود جای داده است؛ در این قسمت روش انجام تراکنش خرید را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم:

  1. ابتدا کارت عابر بانک را از قسمت پشت و مشکی رنگ آن، از شیار کنار دستگاه عبور دهید یا به اصطلاح کارت بکشید.
  2. از بین گزینه‌ها، گزینه‌ی خرید را انتخاب کرده و مبلغ کالا یا خدمات دریافتی را وارد کنید و کلید تایید را بزنید.
  3. رمز عبور کارت بانکی خود را وارد کنید و کلید سبز رنگ تایید را بزنید.
  4. پس از گذشت چند ثانیه مبلغ وارد شده از حساب خریدار کسر شده و به حساب فروشنده منتقل می‌شود.
  5. و در آخر یک رسید برای شما و یک رسید برای فروشنده که شامل جزئیات تراکنش (مبلغ، تاریخ، شماره پیگیری و…) است چاپ می‌شود.

نکاتی در رابطه با انجام تراکنش:

  • سعی کنید خودتان مراحل خرید را با دستگاه پوز انجام دهید.
  • رمز کارت را خودتان وارد کنید و از گفتن آن به فروشنده و دیگران اجتناب کنید.
  • اگر مبلغ ورودی و یا رمز کارت را اشتباه وارد کردید، با فشردن دکمه زرد رنگ تصحیح می‌توانید آن را اصلاح کنید.
  • در هر مرحله اگر از انجام تراکنش منصرف شدید کلید قرمز انصراف را فشار دهید.
  • در صورت مشاهده پیغام تراکنش ناموفق اگر مبلغ از حساب شما کسر شد نگران نباشید؛ در عرض چند دقیقه تا نهایت 72 ساعت مبلغ کسر شده به طور خودکار به حساب شما باز می‌گردد.
  • رسید تراکنش پس از مدتی در مواجهه با نور محو می‌شود؛ اگر قصد نگهداری رسید را دارید باید از آن کپی و یا عکس بگیرید.

اگر نمی‌خواهید دستگاه پوزتان خراب شود این کارها را انجام دهید!

هر وسیله و دستگاهی نیاز به مراقبت و نگهداری درست دارد مخصوصا دستگاه پوز شما که به عنوان یک از مهره‌های اصلی کسب و کارتان محسوب می‌شود. قبل از اینکه اقدام به تعمیر دستگاه پوز در تبریز کنید، به نکات زیر توجه کنید.

محافظت و نگهداری از دستگاه

دستگاه پوز را در جای ثابت قرار دهید تا از افتادن و ضربه دیدن در امان باشد. همچنین سعی کنید دستگاه را به دور از مواد اسیدی و شیمیایی، گرد و غبار نگه دارید. از شستشو و برخورد آب و همچنین اسپری کردن هرگونه مایع تمیز کننده به صورت مستقیم به دستگاه خودداری کنید.

راه اندازی مجدد

اکثر افراد و صاحبین کسب و کار به صورت مداوم و بی وقفه دستگاه پوز را روشن نگه می‌دارند که این روشن بودن طولانی می‌تواند باعث فرسودگی و کوتاه شدن عمر آن شود. برای همین منظور سعی کنید حداقل هر چند روز یک بار دستگاه را خاموش و روشن یا ری‌استارت کنید.

از متخصصین کارت کش کمک بگیرید

تیم کارت کش با متخصصین حرفه‌ای و آموزش دیده خود سعی در این دارد تا در کمترین زمان مشکلات دستگاه‌تان را رفع کند. کافیست پس از مواجه شدن با هرگونه ایراد سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و یا بروز هرگونه مشکل با تیم پشتیبان ما تماس گرفته و جهت تعمیر دستگاه پوز در تبریز اقدام کنید.

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار خیلی خوب می‌دانید که در این عصر، کمتر کسی پول نقد زیادی به همراه دارد و خراب شدن دستگاه پوز یا کارتخوان باعث ایجاد مشکل و دردسرهایی برای شما می‌شود که بعد از این مشکل شما سریع به دنبال راهی برای تعمیر آن می‌گردید. اگر درست کردن خرابی پیش آمده از توان شما خارج بود باید به دنبال یک مجموعه و یا متخصص برای تعمیر دستگاه پوز در تبریز بگردید اما برای این کار باید وقت زیادی را صرف مراجعه حضوری کنید! مشکل دیگر این است که معلوم نیست چقدر زمان می‌برد تا دستگاهتان تعمیر شود و این مشکل باعث عقب ماندن شما از کسب و کارتان می‌شود.

کارت کش تمامی این موارد را حل کرده و با بیش از 500 تعمیرکار حرفه‌ای و آموزش دیده و 100 نمایندگی در سراسر کشور، در کمتر از 3 ساعت دستگاه خراب شما را تحویل گرفته و به یکی از مراکز جهت تعمیر فرستاده می‌شود و پس از 24 ساعت دستگاه را سالم و بدون عیب در اختیارتان قرار می‌دهد. این پایان کار نیست و شما 6 ماه ضمانت خدمات از ما دریافت خواهید کرد تا در صورت بروز اتفاق و هرگونه مشکل در سریع‌ترین زمان جهت رفع آن اقدام کنیم.

تعمیر دستگاه پوز در تبریز

تعمیر دستگاه پوز در تبریز 100% تضمینی

اگر شما صاحب یک کسب و کار در شهر زیبای تبریز هستید و متوجه خراب شدن دستگاه خود شدید، برای تعمیر دستگاه پوز در تبریز کافیست با مجموعه کارت‌ کش تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌‌های مربوطه را جهت رفع مشکل شما ارائه نمایند. همچنین می‌توانید برای ثبت درخواست تعمیر دستگاه پوز به صورت آنلاین اقدام کنید تا درگیر مشکلات و هزینه‌های مربوط به مراجعه حضوری نشوید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد امتیازات 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده است. (اولین نفر باشید)