1.5
(2)

تعمیر دستگاه کارتخوان سیار شیراز

در شهر بسیار زیبا و تاریخی شیراز مغازه و کسب‌وکارهای زیادی وجود دارد که نیاز به دستگاه کارتخوان دارند سیستم دستگاه کارت خوان برای گرفتن پول و پردازش تراکنش ها استفاده می شود. این سیستمی است که  به مشتریان شما اجازه می‌دهد خریدهای خود را به صورت آسان امن و سریع تکمیل کنند. یک نکته مهم!!!!

اما وقتی دستگاه کارت خوان خراب شود چه اقدامی باید انجام بدیم؟!!

در ادامه مقاله تعمیر دستگاه کارتخوان سیار شیراز همراه ما باشید…

تعمیر دستگاه کارتخوان سیار شیراز

به طور معمول، سیستم های کارتخوان، از هر دو عنصر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل شده اند که عبارت است از:

  • اسکنر بارکد
  • مانیتورها
  • کارتخوان ها
  • چاپگرهای رسید
  • صفحه کلید
  • نرم افزار

نرم افزار کارتخوان شما برنامه ای که پشت سخت افزار قرار می گیرد امکاناتی از قبیل:

  • ایجاد گزارش‌های فروش
  • مدیریت موجودی
  • ارائه گزارش دقیق در مورد عملکرد فروشگاه و کارکنان
  • ارسال رسید دیجیتال
  • گرفتن اطلاعات مشتری
  • ایجاد کد پیگیری برای رهگیری خرید مشتری
  • و….

باتوجه به تغییر رفتار مصرف‌کننده که منجر به سفارش چند کاناله شده است، قطعا به یک سیستم کارتخوان نیاز دارید که بتواند به شما در بهینه‌سازی و مدیریت بهتر کسب‌وکارتان کمک کند. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک برای ساده و خودکار کردن فرایندهای خود و در عین‌حال جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها به منظور بهبود عملیات و تصمیم‌گیری کسب‌‎وکار خود به سیستم های مدیریتی و پرداختی مانند دستگاه‌های کارتخوان روی می آورند. در ادامه مقاله تعمیر دستگاه کارت خوان سیار شیراز همراه ما باشید….

تعمیر دستگاه کارتخوان سیار شیراز

مزایا و معایب دستگاه کارتخوان سیار

مزایای کارتخوان سیار :

  • کارتخوان‌های سیار، سازمان‌های ارائه دهنده خدمات و فروش را قادر می‌سازد تا معاملات را به شیوه‌ای متنوع‌تر و بدون نیاز به وابستگی به یک مکان واحد انجام دهند. این با سرعت بخشیدن به زمان خدمات و زمان انتظار و ارائه چندین گزینه پرداخت، تجربه مشتری را بهبود می بخشد.
  • همچنین به دلیل قابل حمل بودن، برای مشاغلی که برای ارائه خدمت به طور مداوم متحرک هستند. مانند کامیون‌های پخش مواد غذایی، خدمات تعمیرات منازل، اماکن ورزشی، بازارهای روز و بطور کلی فروشندگان بازار ایده‌آل هستند. به عبارتی میتوان گفت برای معاملات در حال حرکت بسیار مناسب هستند.
  • با افزایش محبوبیت پرداخت‌های آنلاین و کیف پول‌های دیجیتالی در جوامع که امروزه بسیار رواج یافته است. کارت خوان‌های سیار نیز محبوبیت یافته و پاسخگوی نیاز کاربران هستند. همچنین در راستای این پاسخگویی روزبه‌روز پیشرفت کرده و از تجهیزات بهتری برخوردارند.
  • دستگاه کارتخوان سیار می‌تواند مقرون به‌ صرفه باشد. و به صاحب مشاغل کوچک این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک ثبت‌الکترونیکی یا پرداخت هزینه پشتیبانی نرم افزار، معاملات خود را انجام دهد. فناوری این نوع کارتخوان نسبت به دیگر کارتخوان‌ها به طور قابل توجهی ارزان تر است. و متکی به مدل های اشتراک مبتنی بر فضای ابری است. پس از هزینه‌های اولیه پایین برخوردار خواهد بود.
  • حتی در مراکز دارای سیستم کارت خوان فروشگاهی، می‌توان در زمان شلوغی یا ترافیک سنگین، دستگاه پوز بی‌سیم مستقر کرد. تا از تهیه نسخه پشتیبان در دفاتر فروش جهت ساده‌سازی خدمات مشتری جلوگیری کند. همچنین این فناوری می تواند فروش را از طریق اجازه دادن به مشاغل برای فروش در هر نقطه و بدون محدودیت مکانی افزایش دهد.
  • استفاده از دستگاه پوز بی‌‎سیم مسئولیت مشاغل را محدود می‌کند. زیرا معاملات رمزگذاری شده‌اند و داده‌های کارت‌اعتباری و بدهی در خود دستگاه ذخیره نمی‌شوند. این امر نه تنها خطر نقض امنیت را کاهش می‌دهد بلکه ذخیره داده‌ها، رعایت حریم خصوصی و مقررات امنیتی را ساده تر می‌کند. این فناوری همچنین به مشاغل کوچک امکان می‌دهد تا از فناوری های امنیتی و نظارت از طریق فروشندگان نرم افزار خود که زمانی فقط در اختیار شرکت های بزرگ بود، استفاده کنند.

معایب دستگاه کارت خوان سیار :

  • همان طور که می دانید دستگاه های تلفن همراه و پایانه های فروش سیار هنوز می‌توانند اهدافی برای سرقت و هک توسط کلاهبرداران باشند.
  • یکی دیگر از نقاط ضعف این کارتخوان ها دوام باتری آن ها است.

تعمیر دستگاه کارتخوان سیار شیراز

تعمیر دستگاه کارتخوان سیار شیراز وضعیتی فوری و اضطراری است که هیچ کسب و کاری نمی تواند آن را پیش‌بینی کند. یک سیستم کارتخوان برای هر سازمانی – اعم از پزشکی، یا کسب‌وکارهای کوچک یک کار ضروری است، بنابراین این مهم است که بدانید چه کسی برای تعمیر دستگاه کارتخوان سیار شیراز اقدام می کند.

در اینجا، ما چند روش ارزان اما موثر برای محافظت از سیستم کارتخوان شما در برابر آسیب‌هایی که منجر به تعویض زودهنگام قطعات دستگاه کارتخوان بیان می‌کنیم.

1. تمیز کردن منظم

با توجه به اینکه دستگاه‌ها دائماً استفاده می‌شوند و در معرض گرد و غبار، کثیفی، و… قرار می‌گیرند، می‌توانند خیلی سریع لایه‌ای از کثیفی ایجاد کنند. این انباشته‌ها در نهایت اجزای سیستم کارتخوان شما را خراب می کنند. به همین دلیل ضروری است که دستگاه‌های کارتخوان خود را به طور منظم بررسی کنید و به محض اینکه متوجه شدید آن را حذف کنید.

در اینجا چند کار ساده وجود دارد که می توانید برای تمیز نگه داشتن تجهیزات خود انجام دهید:

  • برای تمیز کردن صفحه های لمسی CRT از یک حوله تازه شسته شده استفاده کنید.
  • هرگز پاک کننده را مستقیماً روی صفحه نمایش اسپری نکنید.
  • چاپگر دستگاه باید داخل و خارجش با یک پارچه نرم پاک شوند.

3. راه اندازی مجدد دستگاه

بسیاری از صاحبان مشاغل نمی دانند که راه اندازی مجدد سیستم های کارتخوان آنها اولین قدم در عیب یابی مشکلات سیستم کارتخوان است. متأسفانه، بسیاری از دارندگان، سیستم‌های کارتخوان خود را 24 ساعته و 7 روز هفته در حال اجرا نگه می‌دارند و متوجه نمی‌شوند که سیستمشان چه زمانی علائم فرسودگی را نشان می‌دهد. مهم است که به خاطر داشته باشید که لازم نیست هر شب سیستم کارتخوان خود را خاموش کرده و آن را مجددا راه اندازی کنید، اما ضروری است که این کار را هر ماه یک بار انجام دهید تا سیستم بتواند اشکالات احتمالی پیش آمده را رفع کند. در تعمیر دستگاه کارتخوان سیار شیراز در تیم کارت کش خیالتان از بابت تعمیر دستگاه راحت باشد…

4. با تعمیرکنندگان دستگاه کارتخوان مشورت کنید

انجام تمام وظایف ذکر شده در بالا برای حفظ سیستم کارتخوان شما و همچنین تضمین بازگشت سرمایه شما حیاتی است، اما هیچ چیز نمی تواند جایگزین مراقبت و سرویس یک متخصص شود. برای بررسی و تعمیر و نگهداری سیستم کارتخوان خود حداقل سالی یکبار باید با تعمیرکنندگان دستگاه کارتخوان خود مشورت کنید. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه به طور بالقوه می تواند از انجام تعمیرات و تعویض های گران تر جلوگیری کند.

رعایت این چهار نکته به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که سیستم کارتخوان شما زودتر خراب نمی شود. اگر از سخت‌افزار و نرم‌افزار مراقبت کنید و با تعمیرکنندگان دستگاه کارتخوان خود کار کنید، سیستم شما به خوبی به شما خدمت خواهد کرد.

ما در کارت کش بیشترین تنوع قطعات و ابزارهای لازم برای تعمیر دستگاه کارت خوان را داریم اکثر دستگاه های کارتخوانی که برای مرکز کارت کش ارسال می شوند از شهرستان ها بوده و از شهرهای مختلف هم همکاران زیادی با ما در حال همکاری هستند و هم مشتریان زیادی با شناختی که از مرکز تعمیرات کارت کش دارند دستگاه خود را برای انجام خدمات و سرویس برای ما ارسال می کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 1.5 / 5. تعداد امتیازات 2

تا کنون امتیازی ثبت نشده است. (اولین نفر باشید)