0
(0)

تعمیر دستگاه کارتخوان s90

دستگاه کارتخوان شما بخش مهمی از کسب و کار شما است. بنابراین، درصورت وجود مشکل در این دستگاه، باید بدانید که خدمات تعمیر دستگاه کارتخوان s90 بسیار مهم است و  مجموعه کارت کش خود را متعهد می داند تا دستگاه شما در سریع ترین زمان ممکن فقط با یک تماس تلفنی دستگاه کارت خوان شما را با بهترین کیفیت و قیمت تعمیر و تحویل شما دهد.

تعمیر دستگاه کارتخوان s90

از دستگاه کارتخوان S90 بیشتر بدانید…

دستگاه کارتخوان s90 (سری S، نسل جدیدی از دستگاه کارتخوان های بی‌سیم و سیار هست که از طریق سیستم سیم‌کارتی و GPRS به شبکه بانکی متصل می‌شوند و معاملات بانکی را با به کارگیری از خدمات پلت فرم GPRS. اجرایی میکنند. پس در این دستگاه اگر آنتن GPRS در محل آنتن‌‌دهی خوب باشد تراکنش پس از یک یا دو ثانیه انجام می‌شود در غیر این صورت ممکن است تا چند ثانیه بیشتر هم طول بکشد. برای اتصال به شبکه بانکی، دستگاه کارتخوان s90 فقط به یک سیم‌کارت نیاز دارد که میتواند داده ها را از طریق اینترنت (GPRS) ارسال و دریافت کند.

بکارگیری از این کارتخوان بی‌سیم فاقد محدودیت مکانی می‌باشد کاربران می توانند به راحتی و بدون نیاز به خط تلفن، با این کارتخوان سیار تراکنش های بانکی خود را فارغ از محدودیت مکانی و بدون محدودیت در معاملات پرسرعت ایفا کنند.کارتخوان سیار pax s90 ، مانند دیگر کارتخوان های بی‌سیم ، قادر است به هر حساب بانکی متصل شود. همچنین می توانید با این دستگاه هم‌زمان به 5 حساب متصل شوید. پس بیاید با مشخصات فنی این دستگاه آشنا شویم تا در مواقعی که دستگاه کارت خوان ما خراب می‌شود بدانیم که چگونه تعمیر دستگاه کارتخوان s90 را انجام دهیم

خصوصیات فنی کارت خوان pax s90

کارت خوان pax s90 دارای  باتری قابل شارژ و دارای سیستم لیتیوم یون با ظرفیت بالا است. این دستگاه با مکالمات داخلی میتواند راحتی شما را در سیستم گزارش‌گیری و ارتباط با سایر دستگاه های کارتخوان به راحتی ممکن کند.این دستگاه دارای گواهینامه های PCI PTS 3.x است و تبادل امن را با پردازنده ARM11 انجام می‌دهد و از DUKPT ، Master / Session ، DES و 3DES پشتیبانی می کند.ریزپردازنده 32 بیتی این کارت خوان از نوع Arm2 می‌باشد. همچنین ARM11 این دستگاه امنیت سریعتر، معاملات قابل اعتماد را به هر جا و هر فرصت برای کاربر مهیا می کند.

نرم‌افزار های کارتخوان بی سیم سیار S90 در مغازه هایی با حجم معاملات متوسط ​​و زیاد بسیار مناسب می‌باشد و عمدتا در مشاغل مورد نیاز پرداخت سیار مانند شرکت های توزیع محصول ، تحویل حضوری و پیک مورد استفاده قرار میگیرد.این دستگاه همچنین برای مکان هایی که سرعت بالای معامله به دلیل خیل عظیم مشتری در آنها مهم می‌باشد (کمتر از 2 ثانیه) مناسب می‌باشد و برای مکانهایی می باشد که دسترسی به خط تلفن قابلیت پذیر نیست.

دستگاه کارتخوان PAX S90 یکی از محبوب‌ترین کارت خوان های موبایل در کشور می باشد که در بسیاری از موسسه ها  و حتی شرکت های PSP به کارگیری میگردد.مهم ترین ویژگی این کارت خوان سیار مقاومت در ازای ضربه و جاری ساختن معاملات در کمترین زمان ممکن هست.این کارت خوان برای ارائه عملکرد بی سیم متناسب با یک فریم محکم و در عین حالا براق و ارگونومیک طراحی گردیده است.

برخی دیگر از ویژگی های دستگاه کارتخوان S90:

  • صفحه نمایش لمسی رنگی 2.4 اینچی
  • پردازنده ARM 11 با سرعت بالا
  • ظرفیت حافظه زیاد
  • اختیاری ساخته شده در بدون تماس
    – مسترکارت بدون تماس و ویزا پی ویو
    – American Express Pay
    – DPAS را کشف کنید
    – JCB J/Speedy
  • اسکنر بارکد 1 بعدی اختیاری
  • اتصال USB
  • باتری با ظرفیت بالا
  • GPRS، CDMA، 3G، WiFi

تعمیر دستگاه کارتخوان s90

چگونه میتوان تعمیر دستگاه کارتخوان S90 به‌خوبی انجام داد و از آن نگه‌داری کرد؟؟؟!

برای تعمیر دستگاه کارتخوان s90 راه‌حل‌های متعددی وجود دارد و همچنبن دستگاه کارتخوان خدماتی برای صدور صورت‌حساب یک خرید ارائه می‌دهند و شامل لوازم جانبی مانند بارکدخوان، چاپگر رسید، کارت‌خوان یا صفحه کلید و…. می‌باشند. به این ترتیب، آنها معاملات تجاری را از خرید مشتری گرفته تا مدیریت موجودی بهینه می کنند.بنابراین، دستگاه کارتخوان شما باید همیشه به درستی کار کند تا کسب و کار شما را به خوبی مدیریت کند. در غیر این صورت، با داشتن دستگاه کارتخوان خراب، مشکلاتی ار قبیل از دست دادن مشتریان و مشکلات از دست رفتن اطلاعات صورت‌حساب ها و مشتریان را برای خود رقم میزنید. با این حال، نگران نباشید؛

در این مقاله در سایت کارت کش به معرفی نحوه نگهداری و تعمیر دستگاه کارت خوان S90 در هنگام مواجهه با مشکلات  S90 می پردازیم تا کسب و کار شما به خوبی اداره شود.

مشکلات رایج تعمیر دستگاه کارتخوان S90:

برخی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در هنگام از کار افتادن دستگاه کارتخ وان S90 با آنها مواجه می‌شوید و مربوط به سخت افزار، نرم افزار یا استفاده نادرست است، به شرح زیر است:

مشکلات سخت افزاری:

صفحه لمسی کار نمی‌کند
ممکن است درایور نیاز به نصب داشته باشد یا آسیب دیده باشد. همچنین ممکن است کانکتور USB دارای نقص یا مشکل در ساخت باشد. در این صورت، برای رفع خطا با سازنده یا تکنسین خدمات مجموعه کارت کش تماس بگیرید.

چاپگر رسید چاپ نمی‌کند
ممکن است جوهر وجود نداشته باشد، پیکربندی نادرست باشد، یا مشکلات سازگاری با تجهیزات وجود داشته باشد. در این صورت، باید به اطلاعات سازنده نگاه کنید و درایورهای مناسب برای کارکرد آن را بیابید.

تجهیزات خود به خود خاموش می شود
ما در مورد یک مشکل سخت‌افزاری شدیدتری صحبت می کنیم که مربوط به منبع تغذیه تجهیزات کامپیوتری است، بنابراین باید در این بین تجهیزات را تعمیر کنید یا از یکی دیگر استفاده کنید.

مشکلات نرم افزاری

در مورد مشکلات نرم افزاری، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد، خطای انسانی و صرفاً مربوط به کامپیوتر.
گاهی اوقات، ممکن است نیاز به تمدید مجوز یا به‌روزرسانی لازم باشد. انتخاب نرم افزاری برای شرکت های کوچک و متوسط که کیفیت خوبی داشته باشد و صرفا از اینترنت دانلود نشده باشد، توصیه می شود.

تعمیر دستگاه کارتخوان s90

نکاتی پس از خراب شدن دستگاه کارتخوان…

اگر با دستگاه کارتخوان خود مشکل پیدا کرده‌اید، نگران نباشید. در اینجا چند نکته کاربردی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند آن را تنها در چند دقیقه برطرف کنید و بر عملکرد کسب و کار شما تأثیری نداشته باشد.

بیایید مشکلات و راه‌حل‌های تعمیر دستگاه کارتخوان s90 را بررسی کنیم!

دو شاخه برق را را بررسی کنید

اگر چیزی روی صفحه نمایش داده نمی‌شود و برای وارد کردن توضیحات یا مقدار اقلامی که باید فروخته شوند، به کمک نیاز دارید، دستگاه به شما اجازه این کار را نمی‌دهد.
دوشاخه و قطع کننده برق را بررسی کنید و مطمئن شوید که سیم برق مشکلی ندارد و پریز برق کار می کند.

دستگاه کارتخوان را مجددا راه اندازی کنید

اگر راه حل اول را دنبال کرده اید و مشکل همچنان ادامه دارد و نرم افزار پاسخ نمی دهد، پیشنهاد می کنیم دستگاه را ریستارت کنید.
این به برنامه اجازه می دهد تا به آرامی اجرا شود و باگ ها یا خطاهای جزئی را که عملکرد آن را محدود کرده اند حل کند.

با ما تماس بگیرید

اگر نکات بالا را یکی یکی امتحان کرده اید و دستگاه کارت خوان شما هنوز کار نمی کند، ممکن است مشکل قابل توجهی در دستگاه شما وجود داشته باشد.
بنابراین توصیه می کنیم با مجموعه کارت کش تماس بگیرید و مشکلات دستگاه کارتخوان و راه حل هایی را که امتحان کرده اید به آنها بگویید.

حال اگر دستگاه کارتخوان S90 ما خراب شد چه اقدامی باید انجام دهیم؟؟؟!

با تعمیرکنندگان دستگاه کارتخوان مشورت کنید

انجام تمام وظایف ذکر شده در بالا برای حفظ سیستم کارتخوان شما و همچنین تضمین بازگشت سرمایه شما حیاتی است، اما هیچ چیز نمی تواند جایگزین مراقبت و سرویس یک متخصص شود. برای بررسی و تعمیر و نگهداری تعمیر دستگاه کارتخوان s90 خود حداقل سالی یکبار باید با تعمیرکنندگان دستگاه کارت خوان مشورت کنید. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه به طور بالقوه می تواند از انجام تعمیرات و تعویض های گران تر جلوگیری کند.

ما در کارت کش بیشترین تنوع قطعات و ابزارهای لازم برای تعمیر دستگاه کارت خوان را داریم اکثر دستگاه های کارتخوانی که برای مرکز کارت کش ارسال می شوند از شهرستان ها بوده و از شهرهای مختلف هم همکاران زیادی با ما در حال همکاری هستند و هم مشتریان زیادی با شناختی که از مرکز تعمیرات کارت کش دارند دستگاه خود را برای انجام خدمات و سرویس برای ما ارسال می کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد امتیازات 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده است. (اولین نفر باشید)