0
(0)

تعمیر دستگاه پوز اصفهان

اصفهان یا نصف جهان کلان شهری تاریخی و سومین شهر ایران از نظر جمعیت و مساحت است که تقریبا در مرکز کشور قرار دارد. این شهر را می‌توان پایتخت فرهنگی و هنری ایران خواند زیرا که قدمتی دیرینه دارد و بناهای تاریخی متعددی را از جمله پل‌های سرپوشیده، مناره‌های منحصر به فرد، مساجد و… درون خود جای داده است.
اگر شما در اصفهان زندگی می‌کنید و دستگاه پوز شما دچار اختلال یا خرابی شده است، نگران نباشید ما به شما کمک می‌کنیم تا در کوتاه ترین مدت مشکلتان حل شود؛ پس تا انتهای مطلب تعمیر دستگاه پوز اصفهان ما را همراهی کنید…

دستگاه پوز، تراکنش در سه سوت

دستگاه پوز، پایانه فروش و یا دستگاه کارتخوان یک سیستم الکترونیکی است که در عصر حاضر به عنوان یکی از رکن‌های اصلی یک کسب و کار به شمار می‌رود و اغلب مشکلات خرید و فروش سنتی را رفع کرده و بسیار فراگیر و محبوب است تا جایی که هر جایی نشانی از خرید و فروش باشد، حداقل یک دستگاه پوز هم وجود دارد!

شما با این دستگاه می‌توانید در کمتر از 60 ثانیه تراکنش خرید را انجام دهید و دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف شمردن پول بکنید. تازه علاوه بر تراکنش خرید و انتقال پول، می‌توانید شارژ موبایل بخرید، موجودی حسابتان را چک کنید و حتی قبض‌هایتان را پرداخت کنید.
این‌ها نمونه‌هایی از امکانات پوز برای خریداران بود؛ این دستگاه علاوه بر امکانات ذکر شده قابلیت مشاهده تراکنش‌ها در بازه زمانی دلخواه، جزییات هر تراکنش و همینطور جمع مبلغ تراکنش‌ها در روز و یا در بازه زمانی مشخص را برای فروشندگان دارد.

اما ممکن است دستگاه شما مانند هر وسیله یا دستگاه الکترونیکی دچار اختلال شود و شما را به دردسر بی‌اندازد. برای تعمیر دستگاه پوز در اصفهان ابتدا باید نوع دستگاه خود را بدانید.

تعمیر دستگاه پوز اصفهان

انواع مختلف دستگاه پوز

قبل از اینکه به نکات تعمیر دستگاه پوز اصفهان بپردازیم قصد داریم شما را با انواع مختف این دستگاه از نظر بستر ارتباطی آشنا کنیم و کاربرد و ویژگی‌های هر کدام را بگوییم.

Dial-up POS

ساده‌ترین و در دسترس‌ترین دستگاه پوز است که برای برقراری ارتباط از خط تلفن استفاده می‌کند.

dialup

LAN POS

این مدل پوز با استفاده از شبکه محلی LAN ارتباط برقرار می‌کند سرعت بالایی در انتقال اطلاعات دارد.

مزایا:

  • سرعت بالا در انجام تراکنش
  • قابل استفاده در فروشگاه‎‌های بزرگ
  • مناسب برای تراکنش‌های زیاد
  • دقت بالا
  • انجام تراکنش بدون نیاز به خط تلفن
lan-pos

GPRS POS

این دستگاه‌ها به عنوان نسل جدید پوز شناخته می‌شوند و به راحتی قابل حمل بوده و از باتری تغذیه می‌کنند؛ تراکنش‌ها را با استفاده از بستر GPRS یا اینترنت موبایل انجام می‌دهد.

مزایا:

  • قابل حمل بودن
  • بدون محدودیت مکانی
  • سرعت بالا در انجام تراکنش
  • دقت بالا
  • قابل شارژ شدن
gprs-pos

PC POS

این پایانه‌ها را که معمولا در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها میبینیم با اتصال به نرم افزارهای حسابداری، به صورت مستقیم مبلغ را از نرم افزار دریافت کرده و دخالت صندوق دار و مشتری را در ورود مبلغ ندارد.

مزایا:

  • قابل استفاده در رستوران‌ها
  • قابل استفاده در فروشگاه‌ها
  • مراکز با مشتری بالا
pc-pos

Bluetooth POS

این دستگاه از طریق بلوتوث می‌تواند تا شعاع 25 متری تراکنش‌ها را انجام دهد.

MPOS

دستگاه‌های بسیار کوچک و جیبی که با نام MPOS شناخته می‌شوند و با اتصال به موبایل عملیات تراکنش را انجام می‌دهد. این دستگاه رسید کاغذی ندارد و جزییات تراکنش را با پیامک ارسال می‌کند.

mpos

نگهداری درست و جلوگیری از تعمیر دستگاه پوز اصفهان

دستگاه پوز عصای دست شما است بنابراین باید همیشه درست کار کند تا بتوانید کسب و کارتان را به خوبی مدیریت کنید. در غیر این صورت داشتن یک دستگاه خراب موجب از دست دادن مشتریان و مواجه شدن شما با مشکلات متعدد می‌شود. اگر این تجربه تلخ را داشتید خیلی خوب متوجه منظورمان می‌شوید اما نگران نباشید؛ حواس کارت کش به کسب و کار شما هست. در مقاله تعمیر دستگاه پوز اصفهان نکاتی را درباره نگهداری درست از دستگاه و واکنش صحیح در هنگام خراب شدن پوز را به شما می‌گوییم.

نگهداری از دستگاه

برای طولانی‌تر شدن عمر دستگاه پوز یا کارتخوان و نگهداری درست از آن باید همیشه دستگاه را تمیز نگه دارید و سعی کنید حداقل هرچد روز یک بار آن را ری‌استارت کنید تا از فرسودگی جلوگیری کنید. همچنین از اقلام و شارژر خود دستگاه استفاده کنید و از شارژرهای متفرقه استفاده نکنید.

چک کردن اتصالات و کابل برق

اگر چیزی بر روی صفحه کارتخوان مشاهده نمی‌کنید، اتصالات دستگاه را چک کنید و از وصل بودن و سالم بودن کابل برق و همچنین پریز یا محافظ برق اطمینان حاصل کنید.

راه اندازی مجدد دستگاه

اگر روش قبلی چاره‌ی کار نبود و مشکل همچنان پا برجاست و نرم افزار پاسخ نمی‌دهد، دستگاهتان را خاموش و روشن (Restart) کنید. این کار باعث می‌‌شود تا نرم افزار دستگاه یک بار از او اجرا شود و خطاهای جزئی که عملکردش را مختل کردند را حل کند.

ریست کردن دستگاه

در بعضی مواقع به علت بروز مشکلاتی نیاز است تا دستگاه را ریست کنید. به عنوان مثال در هنگام مواجه شدن با برخی خطاهایی که موجب ارور دادن دستگاه می‌شود، بیش از حد کند بودن و یا زمانی که دستگاه هنگ می‌کند، بهترین راه حل ریست کردن دستگاه می‌باشد.

برای این کار کلید F را از روی صفحه کلید دستگاه را فشار دهید و سپس به ترتیب کلید 3، کلید 5 و کلید 1 را بزنید. بعد از این کار پیغام “ارتباط برقرار شد” را روی صفحه نمایش می‌بینید و دستگاه پوز شما با موفقیت ریست شد.

تماس با نمایندگی تعمیر دستگاه پوز اصفهان کارت کش

اگر تمامی موارد بالا را با دقت انجام دادید و هیچکدام حل کننده مشکلتان نبود، با متخصصین حرفه‌ای ما تماس بگیرید تا هر گونه نقص در سیستم شما را بررسی و تصحیح و برای تعمیر دستگاه پوز در اصفهان شما را راهنمایی کنند.

تعمیر دستگاه پوز در اصفهان به روش اصولی

ما با بیش از صد نمایندگی در سراسر ایران در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات مربوط به دستگاه شما را رفع نموده و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم. این را یادتان باشد که بعد از تحویل دستگاه به نمایندگی تعمیر دستگاه پوز اصفهان کارت کش، تعمیر دستگاه پوز شما فقط در 24 ساعت انجام می‌شود.

در مقاله تعمیر دستگاه پوز اصفهان انواع مختلف دستگاه پوز را به شما معرفی کردیم و درباره نگهداری صحیح و روش‌های رفع مشکل به وجود آمده صحبت کردیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد امتیازات 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده است. (اولین نفر باشید)